ديدگاه بلند مدت در ایده سازی، تحقیق، تولید، پیاده‏ سازی و پشتیبانی نرم افزارهای نیاز مشتری، از جمله نگرش راهبردی ما در کار است. نگرشی که برای شرکت راهکارهای هوشمند و یکپارچه آسا تخصص و براي مشتريان آن رضايت به همراه خواهد داشت و امید است که از تجربه و تخصصمان براي يافتن بهترين نتیجه بهره بگیریم.

 
تصور کنید شما یک آشپز هستید که باید هر روز غذاهای مختلف زیادی را در آشپزخانه آشفته و پر از قابلمه ها و ماهیتابه های کثیف آماده کنید. شما نمی توانید وسایل آشپزی مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید و فضایی برای تهیه مواد اولیه شما وجود ندارد. متأسفانه، زمانی برای نظافت وجود ندارد، و بنابراین شما محکوم به کار در این محیط وحشتناک هستید که سرعت شما را کند کرده و آشپزی را مشکل می کند. برخلاف آشپزخانه کثیف، بدهی فنی عمدتا برای ذینفعان غیر فنی ما نامرئی است. آنها فقط می توانند اثر کند شدن آن را ببینند، اما وقتی این اتفاق می افتد، اغلب دیر شده است. همه چیز در مورد ویژگی های جدید است، که به طور مداوم کد جدید را بر پایه های شکننده اضافه می کند.
بدهی فناوری، کل شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد، اما برای مهندسان، بدهی بیشتر به معنای اشکالات بیشتر، مشکلات عملکرد بیشتر، زمان خرابی بیشتر، تحویل آهسته، عدم پیش بینی در جایی که نیاز به سرعت است و در نتیجه زمان کمتری صرف ساختن چیزهای جالب می شود. 52 درصد از مهندسان معتقدند که بدهی فنی بر روحیه تیم آنها تأثیر منفی می گذارد. بیش از 60 درصد از مهندسان فکر می کنند که بدهی فناوری باعث اشکال، قطع و کند شدن روند توسعه می شود. یک مهندس متوسط ​​هفت ساعت در هفته (تقریباً یک روز) برای پرداخت بدهی های فنی هزینه می کند. اکثریت مهندسان (66%) معتقدند که اگر پروسه بدهی فنی داشته باشند، تیم 100% سریعتر عمل خواهد کرد. علیرغم این واقعیت که مهندسان از تأثیر منفی بدهی فنی بر تجارت مطمئن هستند، 58 درصد از شرکت ها هنوز هیچ فرایندی برای مدیریت بدهی های فنی ندارند. آشفتگی همیشه بد نیست، همانطور که بدهی فنی همیشه به این معنا نیست که مشکلی وجود دارد. نکته اصلی این است که میزان مناسب بدهی فنی را در زمان مناسب برطرف کنید.
شرکتها باید به طور مداوم و پیوسته بدهی های فنی را برطرف کنند. رسیدگی مداوم به بدهی های فنی به تیم ها این فرصت را می دهد تا به طور منظم کار خود را ارائه دهند و مهندسان را قادر می سازد تا تصمیم گیری کنند. در آینده، بدهی فنی کمتر به یک مشکل مهندسی تبدیل می شود و به یک پیش نیاز مهم تجاری تبدیل می شود که به ارائه قیمت مناسب تر به مشتریان و مشاغل کمک می کند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dywUch2V