پس از سال‌ها تجربه، اکنون می‌توانیم به طور قطع یک چیز در مورد فناوری اطلاعات بگوییم: همیشه مشکل استخدام وجود دارد و همیشه (این امید وجود دارد که) به زودی بهتر خواهد شد.

سه پیشنهاد برای شما که مدتی است با این مسئله درگیر شده اید.

1- وقتی می توانید، استخدام کنید، اما تمرکز داشته باشید. اگر به دنبال یک فرد با مهارت در Azure هستید، در هر سه ارائه دهنده بزرگ فضاهای ابر درخواست تجربه نکنید. برای آن موقعیت سطح ابتدایی پانزده سال تجربه در Go را درخواست نکنید. واقع بین و متمرکز باشید و فردی که نیاز دارید را وارد کنید.

2- زمانی که نمی توانید استخدام کنید، آموزش دهید. بیایید با آن روبرو شویم، افرادی هستند که به طور گسترده با امنیت برنامه آشنا هستند اما هرگز DevSecOps را به طور خاص انجام نداده اند یا هرگز از راه حل DevSecOps شما استفاده نکرده اند. آنها را آموزش دهید – چه داخلی باشند و چه با توجه به آموزش استخدام شده باشند.

3- برای نیازهای غیر بحرانی و بلند مدت، گزینه های اتوماسیون را بررسی کنید. این شامل کارهایی می شود که امروزه به صورت دستی انجام می شوند و کارهایی که اصلا انجام نمی شوند. در غیاب استخدام افراد راهی برای انجام آن پیدا کنید. تعادل بین اتوماسیون و استخدام به شما کمک می‌کند شب‌ها بخوابید و بقیه اعضای سازمان را مطمئن کنید که IT در شرایط مناسب است.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dWa88w_H