شرکت تحول دیجیتال Publicis Sapient یک راهنمای برای شرکت های خدمات مالی در مورد نحوه اجرای موفقیت آمیز پیشنهادات بانکی “تعبیه شده” منتشر کرده است.

 
این گزارش به تشریح فرصت های عظیم ارائه شده می پردازد. در حالی که فین‌تک‌ها در حال حاضر بر گفتگو مسلط هستند، بانک‌ها شروع به درگیر شدن در این فضا کرده‌اند، به‌ویژه با پیشنهادات خرید اکنون، پرداخت‌های بعد، اما همچنین به حوزه‌های دیگر در بانکداری خرده‌فروشی و تجاری گسترش می‌یابند. این گزارش عمیقاً رویکردهای کلیدی موجود برای بانک‌ها را برای ایجاد یک مدل مالی تعبیه‌شده، همراه با قابلیت‌های لازم برای راه‌اندازی و مقیاس‌بندی پیشنهادها پوشش می‌دهد. نویسندگان چالش‌هایی را که در مسیر موفقیت در امور مالی تعبیه‌شده قرار دارد، پوشش می‌دهند و خاطرنشان می‌کنند که در تجربه خود، بانک‌ها اغلب به دلیل تناسب ناکافی محصول/بازار، با پیشنهادات جدید در بازار جذب نمی‌شوند. آنها خاطرنشان می کنند که بنابراین بسیار مهم است که اهمیت حرکت به سمت یک مدل جدید توسعه محصول را درک کنیم که نیازهای بازیگران مختلف را بشناسد و مطابقت دهد: مصرف کنندگان، شرکا و خود بانک. این به بانک‌ها کمک می‌کند تا از گزاره‌های خسته‌کننده، «من هم» اجتناب کنند و اهمیت اکوسیستم را تصدیق کنند.
“مزیت بزرگ امور مالی تعبیه شده این است که خدمات بانکی را به جایی می رساند که مشتری است، سفرهای ساده و خطی ایجاد می کند که بدون باز کردن برنامه یا وب سایت بانکی یا وارد کردن جزئیات کارت تکمیل می شوند. این یک بازار بالقوه است. قوی است، اما چالش هایی وجود دارد که می تواند بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد.”

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dAHpa3_t