تقلب مصنوعی در حال افزایش و تکامل است، تحقیقات نشان می دهد 85 تا 95 درصد آن ها توسط مدل های سنتی کشف تقلب قابل شناسایی نیست.

جاناتان ویلسون، مدیر ارشد محصولات AU10TIX در مصاحبه با PYMNTS گفت: فن آوری های پیشرفته اجزای اساسی هرگونه دفاع در برابر کلاهبرداران هستند زیرا آنها به دنبال ترکیب کردن هویت های مصنوعی هستند. وی گفت: مشتریان برای تایید مصرف کنندگان در سراسر جهان به چالش کشیده شده اند – به ویژه در بازارهای در حال ظهور که ممکن است داده یا ثبت سوابق در آنها کم باشد. مشاغلی که در این بازارها فعالیت می کند باید با یک شرکت در فضای شناسنامه مشارکت داشته باشد که بتواند از سایر منابع داده استفاده کند تا یک دید کلی نسبت به هویت شخص ایجاد کند، در حالی که به منابع دولتی در سراسر کشور نیز متکی است. با استفاده از شراکت ID، مشاغل می توانند انواع اسناد شناسایی را که قادر به پذیرش هستند، مانند کارت های شناسایی منطقه ای، گسترش دهد که به طور سنتی تایید و اعتبار سنجی آنها دشوار است.
 
همانطور که تجارت بیشتر به اینترنت منتقل شده است ما همچنین شاهد افزایش تقلب و افزایش به ویژه تقلب مصنوعی بوده ایم. در عین حال، ما شاهد افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان برای جریانهای روانتر [تایید] هستیم. تقاضای مصرف کننده بیشترین مسئولیت نوآوری را بر عهده ارائه دهندگان خدمات برای بهینه سازی تجربه پردازش و اصطکاک متعادل در این مرحله مهم از سفر مشتری، با هدف شناسایی بهتر تقلب و بلکه ارائه یک تجربه بهینه برای مصرف کننده به وجود می آورد. وی در تلاش برای حل این چالش ها می توان به قابلیت بیومتریک اشاره کرد که تایید هویت رابط کاربر مورد استفاده را افزایش می دهد. این شرکت برای اطمینان از اینکه شخصی که در قاب دوربین است شخص واقعی است، یک سری آزمایشات “زنده بودن” را انجام می دهد و سیستم صرفاً به یک عکس “مصنوعی” از یک شخص نگاه نمی کند. این تست ها – و تصمیمات – با استفاده از نرم افزارهای استفاده شده در هوش مصنوعی (AI) انجام و اتخاذ می شوند. به همین ترتیب، هوش مصنوعی امکان تجزیه و تحلیل عمیق تر اسناد، تصاویر و سایر داده های لازم برای احراز هویت قوی را فراهم می کند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/drs8vGv