مدت زیادی از آخرین باری که مایکروسافت جاوای خود را تولید کرد می گذرد. اما اکنون با Microsoft Build of OpenJDK باز گشته است، مناسب و کافی برای اجرای در فضای ابری Azure

همه چیز در مورد حداقل رساندن هزینه های برنامه های میزبان Azure است. تاریخ پیچیده جاوا منجر به مالکیت آن توسط Oracle شده است، که به صورت تجاری برای ابزارهای توسعه جاوا و اجراکننده مجوز می دهد. اگر نمی خواهید برای مجوز تجاری هزینه کنید، یک گزینه جایگزین به شکل OpenJDK دارای مجوز GPL 2 وجود دارد. به دنبال مشخصات عمومی Java SE (نسخه استاندارد) ، OpenJDK منبع و باینری را برای زمان اجرای جاوا و جعبه ابزار توسعه دهنده با مشارکت شرکت ها و افراد مختلف از جمله مایکروسافت ارائه می دهد.
توجه به این نکته مهم است که Microsoft Build of OpenJDK ساخت OpenJDK مخصوص مایکروسافت است. این بدان معنی است که شامل اصلاحات مخصوص Azure و مختص Microsoft است که ممکن است هنوز به طور کامل در توزیع بالادست موجود نباشد.
اما آنچه امروز ارسال می شود نسخه ای است که قبلاً از Azure و Windows پشتیبانی و رفع اشکالات آزمایش و اجرا شده است، بنابراین کد شما تحت تأثیر مشکلات شناخته شده قرار نمی گیرد. مایکروسافت تا پایان سال 2021 Microsoft Build of OpenJDK را به عنوان JVM پیش فرض برای سرویس های تحت مدیریت Azure در نظر گرفته است، بنابراین زمان خوبی است که پیش نمایش را بارگیری کرده و بررسی کنید کد شما بر روی آن اجرا شود.
 
بیشتر بدانید: https://lnkd.in/e6gxtwb