هنگامی که بانک ها از سیستم عامل های بسته به سیستم های باز می روند، درک وایت مدیر عامل Galileo به PYMNTS می گوید کسانی که می خواهند زنده بمانند و رشد کنند نیاز به تولید محصولات، خدمات و ذهنیت های جدید دارند که آنها را در وسط مشتریانی که به طور فزاینده ای در حال حرکت هستند، حفظ کند.

“ما در زندگی روزمزه از موج اینترنت و موج تلفن همراه عبور کرده ایم و اکنون در حال گذراندن موج دنیای باز هستیم.”

این جهان بینی است که مدیر اجرایی گالیله ، درک وایت با کارن وبستر از PYMNTS در گفتگوی گسترده ای به اشتراک گذاشته است که امکانات فناوری های نوپا مانند بانکداری به عنوان سرویس (BaaS)، بودجه جاسازی شده و حتی پرداخت های نامرئی را پیش بینی می کند. در حقیقت، اگر یک چیز مشترک در این پیشرفت های آینده و سایر مواردی است که در زیر چتر بانکداری مشترک وجود دارد، این است که همه آنها مرزها را جستجو می کنند تا راه های جدیدی برای بهبود تعاملات انسانی پیدا کنند. وی گفت، آنچه در معرض خطر است این است كه بانكی بودن به معنای تعریف مجدد است زیرا خدمات مالی خود را محكم در بافت زندگی در اینترنت می بینند و هر صنعت، هر فعالیتی را لمس می كند. وایت گفت، تبدیل دنیای مالی از سیستم های بسته به سیستم های باز بی شباهت به تکامل نقشه های Rand McNally مبتنی بر کاغذ نیست که به سادگی راه رسیدن به مقصد را به انواع دیجیتال اپل یا گوگل نشان می دهد که هنگام حرکت با شما حرکت می کنند.
 
در مورد امور بانکی نیز چنین خواهد بود که با افراد در یک پیوستگی از تعاملات حرکت خواهد کرد. در سطح بالایی، هنگام پیمایش در این اکوسیستم های باز، مشتری ها می خواهند شناسه و اعتبار تعبیه شده در آن وجود داشته باشد. آنها با داشتن برنامه و دستگاه خود به عنوان دروازه ورود به همه چیز، به طور فزاینده ای راحت هستند. موفقیت اولیه لزوماً در درآمدزایی اندازه گیری نمی شود بلکه در تعاملات اندازه گیری می شود. در حالی که درآمدزایی سرانجام به سیستم عامل های مختلفی می رسد، ابتدا باید با ایجاد اکوسیستم و میل مشتریانی که انگیزه بازگشت دوباره به آنها را دارند، تقویت شود. این اکوسیستم ها از طریق تجارت الکترونیکی، از طریق چت، از طریق رسانه – حتی بازی ساخته می شوند.
شاخص اصلی برای هر صنعت، به هر حال، به انسان ها بستگی دارد، اینکه چگونه آنها با فناوری، حوزه های اجتماعی خود ارتباط برقرار می کنند، و هنگامی که صحبت از خدمات مالی می شود، چگونه آنها با پول خود تعامل دارند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dmRSMf4