ما حدود یک سوم از زندگی خود را در محل کار می گذرانیم. برای کسانی که در شغلی گیر کرده‌اند که الهام‌بخش آن‌ها نیست، به نظر می‌رسد این مدت بسیار طولانی است.

مردم خواهان شغلی با معنا و هدف هستند. فین تک می تواند هر دو را ارائه دهد. اگر مشکل گشا هستید، فین تک یکی از خلاقانه ترین، پویاترین و هیجان انگیزترین صنایع برای کار است. فین تک ذاتاً ضد استقرار نیست، بلکه در مورد استفاده از فناوری برای بهبود ارائه خدمات مالی است. این یک جنبش یا انقلاب نیست، بلکه یک تکامل است. فناوری روشی جدید و متفاوت را برای انجام کارها فعال کرده است – کارهایی که بانک های سنتی اغلب خودشان قادر به انجام آن نیستند. این باور وجود دارد که ما می توانیم از فناوری برای ایجاد یک سیستم مالی بهتر استفاده کنیم که باعث می شود یک حرفه در فین تک بسیار جذاب شود. برای موفقیت در فین تک، باید مشکل گشا باشید. یا با حل مشکل خاصی که به آن علاقه دارید (مانند مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن حواله‌ها برای خانواده‌ها) یا عشق به استقلال برای صرف زمان برای رفع مشکلات و یافتن راه‌حل‌های منظم. بهترین شرکت‌های فین‌تک از این انگیزه‌ها استفاده کرده‌اند و محیط‌هایی را ایجاد کرده‌اند که در آن افراد می‌توانند بر مهارت‌های حل مشکل خود مسلط شوند. این منجر به سطوح بالایی از انگیزه و بهره وری می شود که در نهایت به نفع همه است.
کلید یک فین تک موفق، متعادل کردن سرعت و عزت است: سرعت به این معنی است که باید نوآوری کنید و با مشکلات طولانی مدت با تفکری تازه مقابله کنید، عزت به این معنی است که مؤسساتی را که در حال حاضر وجود دارند را درک کنید و تشخیص دهید که قوانین همیشه برای شکستن تنظیم نشده اند.
خدمات مالی به شدت تحت نظارت هستند و یکی از چالش‌هایی که بسیاری از فین‌تک‌ها با آن روبرو هستند، حرکت در این محیط پیچیده است. برای مقیاس‌پذیرها، استخدام استعدادها از موسسات مالی سنتی می‌تواند درک عمیق‌تری از مقررات و تجربه نحوه عملکرد در آنها به ارمغان آورد.
فین‌تک از مهارت‌های مختلفی استقبال می‌کند: از بانکداران نهادی گرفته تا بازاریاب‌های خلاق. نکته اصلی این است که شما یک حلال مشکل باشید. اگر چنین هستید، پس حرفه ای در فین تک می تواند چالش های بی پایانی را ارائه دهد. ما هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم. تنها محدودیت، خلاقیت ماست.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dbf-NmG6