یک پلتفرم داده استخدامی با نام Argyle که امکان دسترسی شرکت ها به سوابق استخدامی با مجوز کاربر را در زمان واقعی فراهم می کند، یافته های تحقیقات اخیر در مورد تأثیر امتیازات اعتباری را به عنوان تنها یا اصلی ترین ابزار تأیید درآمد برای کارگران خویش فرما اعلام کرد.

نتایج نشان می دهد که سیستم غالب تعیین شایستگی مالی بر اساس امتیاز اعتباری یک فرد به تنهایی برای تصمیم گیری اعتباری برای این جمعیت بزرگ و به سرعت در حال رشد ناکافی است. یافته‌ها همچنین نشان می‌دهد که توانمندسازی این دسته از کارگران با داده‌های شغلی خود، فرصت‌های جدیدی را برای دسترسی به منابع مالی حیاتی که در حال حاضر به دلیل شیوه‌های ارزیابی اعتبار قدیمی برای بسیاری از آنها دور از دسترس است، باز می‌کند. پاسخ دهندگان به اشتراک گذاشتند که عدم دسترسی تأثیرات منفی مستقیمی بر سلامت روان، خانواده و توانایی آنها برای بهبود زندگی آنها دارد.
استانداردهای تأیید درآمد با امتیاز اول اعتباری نه تنها عواقب مضری برای خویش فرمایان دارد. آنها همچنین مانعی در برابر افزایش فرصت‌های درآمدی برای کسب‌وکارها و مؤسساتی هستند که خدمات مالی، بیمه‌ای و مسکن ارائه می‌کنند و از ارائه خدمات به کل بازار آدرس‌پذیر در اقتصادهای مستقل، آزاد و قراردادی جلوگیری می‌کنند. با افزایش این افراد هر سال، این محدودیت برابر است با یک فرصت از دست رفته عظیم در سراسر صنعت برای بهینه‌سازی درآمد بالقوه – فرصتی که می‌توان با ترکیب اشتغال و تأیید درآمد برای منصفانه‌تر و دقیق‌تر کردن ارزیابی اعتبار برطرف کرد. در حالی که بسیاری از افراد این جامعه دارای بودجه لازم برای واجد شرایط بودن برای خدمات ضروری هستند، استانداردهای فعلی برای تعیین صلاحیت مالی مانع از اثبات واجد شرایط بودن آنها می شود.
امتیازات اعتباری 
امتیاز اعتباری به تنهایی برای اندازه‌گیری دقیق اعتبار یا توانایی پرداخت برای خدمات مالی کارگران آزاد و حرفه‌ای کافی نیست.  اکثریت قریب به اتفاق کارگران خویش فرما به طور خاص معتقدند که تصمیمات تأیید مربوط به توانایی دسترسی به خدمات مالی، بیمه و مسکن باید بر اساس اطلاعات اضافی یا متفاوت علاوه بر امتیاز اعتباری به تنهایی ارزیابی شوند. تأیید درآمد باید تغییر کند. با وجود تعداد فزاینده ای از افراد که به کار آزاد روی می آورند، موسسات مالی به کارگران غیر استخدامی توجهی که شایسته آنهاست نشان نمی دهند. بیش از 90 درصد از کارگران خویش فرما، فریلنسری و قراردادی معتقدند که باید از سوی مؤسسات مالی همان توجهی را داشته باشند که کارمندان دارند، زیرا تقریباً نیمی از این افراد از دسترسی به منابع و خدمات محروم شده اند.
“اگر جایگزینی برای کارگران خویش فرما، فریلنسرها و کارگران قراردادی در دسترس قرار نگیرد تا توانایی روشن خود را در پرداخت هزینه خدماتی که برای حمایت از خود و خانواده‌هایشان به درستی نیاز دارند، نشان دهد، پیش‌آگهی اتفاقات بدتری است. فرصت قابل توجهی برای بسیاری از مشاغل و موسسات وجود دارد تا با ارائه خدمات بهتر به جمعیت کارگران خویش فرما، پتانسیل مالی خود را به طور کامل بهینه کنند.”

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dkhAgvDt