در دنیایی که به طور مداوم در حال تکامل است، سازگار نگه داشتن سیستم های پرداخت ضمن مدیریت انتظارات مشتری می تواند وظیفه بلندی برای موسسات مالی باشد.

اضافه هزینه ها، اختلالات خدمات و ترس از تأخیرها از چالش هایی است که موسسات مالی را از دنبال کردن رشد تجارت پرداخت خود باز می دارد، که همه این مشکلات را می توان با زیرساخت پرداخت های شرکت حل کرد.
 
+         افزایش هزینه های عملیاتی
مهمترین نکته برای بسیاری از موسسات مالی هزینه مدیریت و به کارگیری ابتکارات پرداخت اضافی جدید و ریل گذاری است. ایجاد و حفظ قابلیت های پرداخت از طریق ریل های پرداخت چندگانه، با خطرات اساسی قابل توجهی انجام می شود. هزینه های عملیاتی می تواند زیاد باشد، برای پشتیبانی چندین تیم عملیاتی مشتری و پشتیبان و IT لازم است. بعلاوه، نگهداری و به روزرسانی سیستمهای پیری موجود می تواند دشوار و گران باشد. ادغام پشتیبانی از چندین ریل پرداخت به یک سیستم عامل می تواند هزینه های عملیاتی، منابع و فناوری را کاهش دهد و تجربه مشتری را بهبود بخشد.
 
+         افزایش هزینه ها و مقررات انطباق
اجرای چندین سیستم عامل برای پردازش پرداخت ها، عوارض زیادی را ایجاد می کند. درخواستهای انطباق یا تغییرات نظارتی احتمالاً بر چندین سیستم عامل تأثیر می گذارد. اعضای IT و عملیات باید در مورد هر یک آموزش ببینند، و این امر منجر به استخدام کارکنان اختصاصی می شود که به راحتی در بین بخش ها مستقر نمی شوند. این، به نوبه خود، منجر به خدمات کند، چه در داخل و چه در برابر مشتری می شود. یک بستر پرداخت در مقیاس سازمانی از برنامه به روزرسانی انطباق برای زیرساخت های بازار و به روزرسانی های نظارتی پشتیبانی می کند. این ادغام به موسسات مالی این امکان را می دهد تا هنگام کاهش هزینه های انطباق، تأثیر تغییرات را برای خود و مشتریان راحت تر تشخیص دهند.
 
+         خطر جرایم مالی
با ایجاد طرح های پرداخت، آنها قالب های پیام و عناصر داده موجود را در آن زمان پذیرفتند. اما همه به قالبها و مدلهای داده جدید و مدرن که اکنون در دسترس هستند مهاجرت نکرده اند. موسسات مالی می توانند با استفاده از یک پلت فرم پرداخت شرکتی واحد، کلیه پرداخت ها را تجزیه و تحلیل کرده و داده های غنی شده و عادی را روی یک پلت فرم متمرکز ارسال کنند، همه در زمان واقعی. به این ترتیب، موسسات مالی از دید کامل جریان پرداخت برخوردار هستند و می توانند حملات را به طور موثرتری شناسایی کنند.
 
+         عدم استفاده از داده های پرداخت
اتصال چندین بخش برای اینکه همه آنها بتوانند از داده های تولید شده توسط چندین سیستم پرداخت بهره مند شوند، به طور سنتی کار دشوار و پیچیده ای است. سیستم عامل های پرداخت نسل بعدی برای عادی سازی داده ها و پیوند دادن همه عناصر تعامل تجاری برای اطمینان از از دست رفتن زمینه داده ها، طراحی شده اند. سیستم عامل هایی از این قبیل امکان نگهداری اطلاعات را در یک مکان مرکزی فراهم می کنند و به راحتی در تمام ادارات و تیم های موسسه مالی در زمان واقعی قابل دسترسی هستند و ارزش و اعتبار آن را بسیار افزایش می دهند.
 
+         عدم چابکی
تقاضای بازار و مشتری با اتخاذ قابلیت پرداخت جدید در ماه ها به جای دهه ها، با سرعت فزاینده ای در حال تغییر است. سیستم های متفاوت می توانند به طور قابل توجهی توانایی موسسات مالی را برای پاسخگویی سریع به این تقاضاها تغییر دهند. یک زیرساخت انعطاف پذیر و یکپارچه به موسسات مالی کمک می کند تا پاسخگوی مشتریان و در بازار رقابتی باشند. استفاده از یک سیستم برای پردازش باعث کاهش خطاها، افزایش سرعت پردازش و انعطاف پذیری برای راه اندازی سریع محصولات و خدمات جدید می شود.
با استفاده از زیرساخت متمرکز پرداخت شرکت ها، موسسات مالی می توانند بر پرداخت ها و چالش های انطباق غلبه کنند. علاوه بر این، آنها از موقعیت خوبی برای پشتیبانی از انواع جدید پرداخت مانند ارزهای فوری و دیجیتالی برخوردار خواهند بود.