طی چند سال گذشته، فناوری پرداخت به سرعت به جلو حرکت کرده است که تجربه پرداخت راحت تر و ساده تری را به مشتریان ارائه می دهد.

 
اهم این روش ها شامل موارد ذیل است:
 
شماره 1. پرداخت های مبتنی بر متن
فرآیند پرداختی که در پس زمینه انجام می شود، یک پرداخت مبتنی بر زمینه، نیازی به تعامل مستقیم بین مشتری و تاجر ندارد.
یک نمونه کامل از این موارد Uber است – به موجب آن برنامه پرداختی را برای شما انجام می دهد.

شماره 2. احراز هویت بیومتریک
از اثر انگشت گرفته تا شناسایی چهره، برنامه هایی مانند Android Pay و Apple Pay در بحث احراز هویت بیومتریک پیشتاز بوده اند. اما به روزرسانی های نرم افزاری و عرضه محصولات به احتمال زیاد دنیای جدیدی از امکان را ایجاد می کند – با افزایش تعداد دستگاههایی که از آن پشتیبانی می کنند.

شماره .3 ظهور پوشیدنی ها
در دنیای پرداخت های تلفن همراه، تلفن های هوشمند کاملاً پیشتاز هستند. اما پیشرفت پوشیدنی ها ممکن است به زودی تغییر کند زیرا با توجه به اینکه انتظار می رود اندازه بازار دستگاه های پوشیدنی جهانی تا سال 2026 به 42.9 میلیارد دلار برسد.
بسیاری از پوشیدنی ها در حال حاضر پیرامون ردیاب های سلامتی و تناسب اندام هستند. تولیدکنندگان اکنون در حال کار بر روی ترکیب ویژگی های اضافی (مانند یکپارچه سازی قابلیت پرداخت) برای تبدیل آنها به یک امر ضروری روزمره هستند.

شماره 4. برنامه های موبایل
با پیشرفت فناوری موبایل، مشخص می شود که سهولت و راحتی کافی نیست. مصرف کنندگان ارزش افزوده می خواهند. و به همین دلیل برخی از برنامه های تلفن همراه مانند استارباکس با سیستم وفاداری خود بسیار خوب عمل کرده اند. انتظارات مصرف کنندگان در آینده نزدیک بسیار بیشتر است. با ثبت رفتار گذشته و استقرار هوشمندانه اطلاعات کاربر، مصرف کنندگان می توانند توصیه های هوشمندانه دریافت کنند. و با افزودن واقعیت افزوده ، مصرف کنندگان ممکن است بتوانند اطلاعات محصول را تجزیه و تحلیل کرده و بررسی ها را به صورت واقعی -به جای تحقیق در خانه- بخوانند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dW5jBnQ