GitHub می گوید پس از تقریبا یک سال پیش نمایش فنی، GitHub Copilot اکنون برای دانش آموزان و توسعه دهندگان فردی آماده است، در حالی که شرکت ها و سازمان های بزرگتر می توانند تا قبل از پایان سال به آن دسترسی داشته باشند.

GitHub Copilot یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن کمک به توسعه دهندگان برای نوشتن کد جدید با تجزیه و تحلیل کدهای موجود و همچنین نظرات است. این را می توان به عنوان نوعی تکمیل کد “بر روی استروئیدها” توصیف کرد، اما می تواند تا آنجا پیش رود که اجرای کل توابع را بر اساس امضای آنها پیشنهاد کند.

“وقتی کد یا نظرات را تایپ می کنید، GitHub Copilot خط بعدی کد را پیشنهاد می کند. اما این فقط یک کلمه یا خط کد نیست. GitHub Copilot می‌تواند روش‌های کامل ، آزمایش‌های کل واحد و حتی الگوریتم‌های پیچیده را پیشنهاد دهد.”

طبق گفته GitHub، بیش از 1.2 میلیون توسعه‌دهنده در دوازده ماه گذشته از Copilot استفاده کرده‌اند، با رقم تکان‌دهنده 40 درصدی کد نوشته شده توسط Copilot در فایل‌هایی که در آن فعال است. انتقال به در دسترس بودن عمومی بیشتر به این معنی است که Copilot به صورت رایگان در دسترس نیست. توسعه دهندگان علاقه مند باید 10 دلار در ماه یا 100 دلار آمریکا در سال برای استفاده از این سرویس، با یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه بپردازند. با این حال، گیت هاب Copilot را به صورت رایگان به دانشجویان تایید شده و به نگهبانان پروژه های منبع باز محبوب ارائه می دهد.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/end-YeyJ