با درک اینکه اکوسیستم منبع باز دات نت به اندازه ای که باید قدرتمند نیست، این شرکت می خواهد با توسعه دهندگان کتابخانه های شخص ثالث NET. برای بهبود کیفیت همکاری کند

با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از توسعه دهندگان در انجمن دات نت تمایلی به استفاده از کتابخانه های ساخته نشده توسط مایکروسافت ندارند، مایکروسافت می خواهد به توسعه دهندگان دات نت کمک کند تا اعتماد کرده و آنها را ترغیب به اعتماد به کتابخانه هایی که توسط برنامه های ثالث ایجاد شده اند، کنند.
در سندی که 14 دسامبر در GitHub منتشر شد (رشد اکوسیستم NET.) ایمو لندورث ، مدیر برنامه تیم Microsoft .NET Framework ، نوشت که مایکروسافت به مشتریان آموخته است که انتظار داشته باشند همه ویژگی ها از مایکروسافت باشد. اما از آنجا که مایکروسافت نمی تواند همه چیز را بسازد، به خصوص با سرعتی که سایر اکوسیستم های منبع باز تکامل می یابند ، مجموعه کتابخانه های معتبر برای NET. “باید فراتر از مایکروسافت باشد.”


لندورث خاطرنشان كرد: مايكروسافت بايد بر عادی سازی این كه توسعه دهندگان برنامه به كتابخانه هاي تحت كنترل شركت وابسته نباشند، ممارست کند و براي رسيدن به اين هدف تغيير فرهنگ در مايكروسافت لازم است.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/eAnxagEe

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *