مایکروسافت سومین پیش نمایش از NET 6. ، نسل بعدی پلتفرم توسعه نرم افزار این شرکت را منتشر می کند که بخش هایی از یکپارچه سازی NET. را که در NET 5 آغاز شده است، به پایان می رساند.

دات نت 6 قرار است به عنوان نسخه تولید در ماه نوامبر، بهبودهایی را برای برنامه های ابری، دسکتاپ و موبایل فراهم کند. پیش نمایش 2، در پی پیش نمایش اولیه ای که در 17 فوریه وارد شد، در 11 مارس منتشر شد. پیش نمایش های ماهانه از هم اکنون و انتشار تولید برنامه ریزی شده است که به مدت سه سال پشتیبانی می شود. هر پیش نمایش در تم ها، حماسه ها و داستان های کاربر NET 6 برای توسعه برنامه های سرور/ابر، دسکتاپ، اینترنت اشیا و موبایل ارائه می شود. Microsoft .NET 6 قابلیت های Android ، iOS و MacOS را که در حال حاضر در پلتفرم دات نت موبایل منبع باز Xamarin قرار دارند، ادغام خواهد کرد. مایکروسافت همچنین ابزار توسعه برنامه وب مشتری Blazor را توسعه می دهد، بنابراین توسعه دهندگان می توانند یک برنامه مشتری ترکیبی ایجاد کنند که ترکیبی از وب و رابط کاربری محلی برای استفاده دسکتاپ و موبایل است.
Blazor WebAssembly اولین پلتفرم یکپارچه قابل تحویل در دات نت بود. NET 5 که در نوامبر سال 2020 منتشر شد، آغاز یکپارچه سازی بود و زمینه را برای توسعه دهندگان Xamarin برای استفاده از پلتفرم متحد NET. هنگام ورود دات نت 6.0 فراهم کرد.
بیشتر بدانید: https://lnkd.in/evQY-uQ