فناوری به سرعت در حال تکامل است. بنابراین، توسعه دهندگان وب باید از پیشرفت ها و روندهای مداوم مطلع شوند، زیرا این یکی از مهمترین جنبه های موفقیت مشاغل است.

توسعه برنامه وب پیشرونده (PWA): مانند برنامه های تلفن همراه بومی عمل می کند اما در واقع وب سایت است. طبق مطالعات، PWA ها 36٪ نرخ تبدیل بیشتری نسبت به برنامه های بومی دارند. بنابراین، می توانیم شاهد روند رو به جلو آنها باشیم. هدف اصلی PWA ها ارائه تجربه ای شبیه برنامه موبایل برای کاربران در همه دستگاه ها است.
Dark-Themed UI: این روند را در برنامه های تلفن همراه مشاهده کرده ایم، اما اکنون وب سایت ها نیز به سمت آن حرکت می کنند. رابط های کاربری با مضمون شب یا تاریک برای چشم ها امن تر و راحت تر است. این نه تنها خستگی چشم بیش از حد را کاهش می دهد بلکه با افزایش دید به راحتی باعث مشاهده میزان نور و باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود. افزایش تعداد پیکسل های سیاه از انرژی دستگاه کمتری استفاده می کند. علاوه بر این، به کل وب سایت لمس نسبتاً شیکی می بخشد و بهترین تجربه کاربر را فراهم می کند.

چت بات های دارای هوش مصنوعی: تقاضا برای ارتباطات مجهز به هوش مصنوعی در سال 2021 در حال افزایش است. وب سایت ها بیشتر بر روی ایجاد چت بات های مجهز به هوش مصنوعی و دستیاران مجازی برای بهبود تجربه مشتری متمرکز هستند.
فناوری تشخیص صدا: مدتی است که اینترنت اشیا (IoT) بسیار مورد توجه قرار گرفته. در سال 2021 می توانیم در یک زمینه مهم، یعنی جستجوی صوتی، شاهد یا انتظار پیشرفت را داشته باشیم. طبق مطالعات، تخمین زده می شود که تقریباً 8 میلیارد دستیار صوتی تا سال 2023 مورد استفاده قرار می گیرند.
امنیت وب سایت: طبق مطالعات انجام شده، روزانه تقریباً 50،000 وب سایت توسط هکرها مورد حمله قرار می گیرد. این نگران کننده است زیرا بسیاری از شرکت ها از سیستم عامل های دیجیتال برای اداره مشاغل خود استفاده می کنند. از طرف دیگر، وب سایت ها حاوی اطلاعات حساس مشتری زیادی هستند. 2021 سالی است که پروتکل های امنیتی دقیق وب سایت برای انطباق با آن تنظیم می شوند.
پردازش ابری: انتظار می رود خدمات ابری عمومی تا سال 2021 به 306.9 میلیارد دلار رشد کند. بنابراین، انتظار می رود در سال 2021 پیشرفت های رایانش ابری را نیز داشته باشید.


بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dDA3gEp

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *