نظرسنجی از تصمیم گیرندگان ارشد فناوری اطلاعات در مورد عملکرد توسعه دهندگان و چالش ها در سال 2020 نشان می دهد که مدیران اجرایی شروع به درک آنچه که توسعه دهندگان با آن مواجه هستند می کنند.

استیو بالمر این را به درستی گفت، توسعه دهندگان از اهمیت بسزایی برخوردارند و توسعه دهندگان قهرمانان گمنام سال 2020 هستند.
با وجود این که همه در مورد “تحول دیجیتال” صحبت می کنند، ولی هنوز هم بسیاری کارها به شیوه نادرست در شرکت های بزرگ انجام می شود. چاپ فرم، امضای آن، دوباره اسکن کردن، ایمیل کردن، و مجدد پیگیری با تلفن!
مدیریت از نظر هماهنگی با مسائل مربوط به برنامه نویسان شهرت خوبی ندارد، 49٪ حداقل شنیده اند که تیم های توسعه دهنده آنها در مدت زمان بسیار کمی کارهای زیادی انجام داده اند. فقط 10٪ گفتند که تیم هایشان “هیچ وقت شکایتی ندارند” ، این بدان معناست که آنها یا دروغگو هستند یا فقط خط مشی درستی در دریافت شکایات ندارند.
 
بسیاری از سازمان ها توسعه دهندگان بسیاری را در استخدام دارند که با کارهای غلط و ارتباطات ضعیف وقتشان را تلف می کنند. اهداف و ارتباطات مشکلات اصلی در این سازمان ها هستند. در تصویر لیستی از چالش هایی که سازمان ها با آن مواجه هستند بر اساس نظر سنجی می بینید. به نظر می رسد 2021 فصل جدیدی از همان 2020 است. با وجود توسعه دهندگان زیاد، اهداف نامشخص و ارتباطات کم، اما خوب است بدانید که فقط 10 درصد مدیران گوش نمی دهند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dacTGSd

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *