پلتفرم Mesh از تجربه های هولوگرافیک و برنامه های کاربردی با واقعیت ترکیبی برای کاربران هدست های HoloLens و VR و همچنین دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی پشتیبانی می کند.

مایکروسافت Mesh را معرفی کرده است، یک پلت فرم همکاری که قابلیت های واقعیت ترکیبی را روی فضای ابری آزور ارائه می دهد. Microsoft Mesh افراد را در مکان های مختلف قادر می سازد تا تجربیات هولوگرافی مشترک را در انواع مختلف دستگاه ها به اشتراک بگذارند. در ماه های آینده، Mesh مجموعه ای از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی را برای آواتارها، مدیریت جلسه، ارائه فضایی، همگام سازی بین چندین کاربر و همکاری در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا راه حل های مشترکی را در واقعیت ترکیبی ایجاد کنند. توسعه دهندگان می توانند راه حل هایی برای کار در بسیاری از دستگاه ها از جمله Hololens 2، هدست های واقعیت مجازی، رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت ها ایجاد کنند.
مایکروسافت در این هفته در کنفرانس آنلاین Ignite خود قصد دارد یک برنامه HoloLens با قابلیت Mesh برای همکاری از راه دور را پیش نمایش کند. همچنین کاربران می توانند درخواست دسترسی به نسخه جدید AltspaceVR با قابلیت مش را داشته باشند که به شرکت ها امکان می دهد جلسات را در واقعیت مجازی با ویژگی های امنیتی از جمله ورود به سیستم ایمن، رعایت حریم خصوصی و مدیریت جلسه برگزار کنند. همچنین این قابلیت را دارد که با Microsoft teams و Dynamics 365 ادغام شود.
 
بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dPxisCf

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *