فناوری مالی قبلاً عملکرد پشتیبان بانک ها و بازرگانان بود. سرمایه گذاران خطرپذیر به سختی در این بخش سرمایه گذاری کردند و شرکتهای دولتی این صنعت به ندرت با عزیزان محبوب دره سیلیکون مقایسه می شوند اما همه اینها تغییر کرده است.

طی دهه گذشته ، سرمایه های خطر پذیر خصوصی افزایش یافت و سهم دلارهای سرمایه گذاری وارد فین تک از 5٪ به تقریبا 20٪ افزایش یافت. Fintech جایگاه خود را در اقتصاد نوآوری پیدا کرده است. همانطور که امروزه هر پلتفرم مجموعه ای از خدمات را ارائه میدهد. مانند جستجو، خرید، مقایسه، برقراری تماس، ارسال فایل و غیره. ظهور رابط های برنامه نویسی برنامه کاربردی مالی، ساخته شده توسط سایت های تجمیع داده ها در سراسرجهان، داده های بانکی و سرمایه گذاری را قادر می سازد تا در نقاط مختلف سفر کنند. شرکت های مالی که پروانه، منشور و ترازنامه خود را به شرکت های فناوری اجاره می دهند به عنوان بانک به عنوان سرویس معرفی شده اند. آنها هر تجربه توزیع را قادر می سازند تا شامل توانایی های مالی مربوطه شود.
ما به سرعت به عصر تولید ابزار مالی عمومی رسیده ایم. با آشکار شدن و شفاف سازی نقشه راه امور مالی، در بیشتر موارد با وجود تجمیع داده ها و زیرساخت های مبتنی بر بلاکچین، راه حل های عمومی ارزان قیمت تکثیر می شوند. و ما برای آن آماده تر خواهیم بود. سابقا، تولید محصول مالی یک صنعت عالی بود که توسط نرم افزار سفارشی پشتیبانی می شد. سیستم های اصلی بانکداری و سیستم عامل های مدیریت ثروت راه حل های بسیار معماری و سفارشی هستند. برخلاف پلتفرم های قدیمی، که برای هر شرکت (یا فروشنده فناوری) متفاوت است، مدل جدید همراه با تسویه حساب داخلی، مختصر کردن دیجیتال، باز کردن حساب و جابجایی پول، موتورهای معامله و پذیره نویسی است. هر ساله میلیاردها دلار توسط استخراج کنندگان رمزارزها برای تأمین حفاظت از داده ها و امنیت سایبری هزینه می شود و هزاران توسعه دهنده منبع آزاد مرتباً نرم افزار را برای همه کاربران بهبود می بخشند. در حالی که بازارهای امروز هنوز به ویژگی های مالی بیت کوین وسواس دارند، شبکه های بلاک چین قابل برنامه ریزی برای آینده ، مانند Ethereum، در حال بازآفرینی استانداردهای داده و بدوی برای ایجاد کارخانه کارآمد مالی هستند.
فین تک ها فعالیت خود را آغاز کرده اند. بانک ها در حال پیشرفت هستند، اگرچه بسیاری بدون اینکه بدانند در این جنگ شکست خورده اند. شرکت های فناوری به سختی به امور مالی روی آورده و میلیاردها بازدید کننده وب سایت خود را به سمت شرکا و فروشندگان سوق می دهند. این رفتار شماست که تعیین می کند چه کسی برنده می شود – فقط برنامه مناسب را بارگیری کنید.
بیشتر بدانید: https://lnkd.in/gu4saen