نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS) به شرکتها کمک می کند مجموعه ای از فعالیتها و وظایف را طراحی، مدل سازی، اجرا، خودکار و بهبود بخشند که پس از اتمام، به یک هدف سازمانی برسند.

 
این فعالیت ها و وظایف که توسط افراد و تجهیزات قابل انجام است و به طور معمول در بخش های تجاری فعالیت می کند، آنچه را که به عنوان یک فرآیند تجاری شناخته می شود، تشکیل می دهد. BPMS محصول فناوری است که از مدیریت فرآیند تجارت (BPM) پشتیبانی می کند، رشته ای با هدف بهبود فرایندهای تجاری از ابتدا تا انتها.
 
  • چرا از BPM استفاده کنیم؟
    BPM فرض می کند که مشاغل توسط فرآیندها اداره می شوند و یک فرایند موثر بیش از مجموع اجزای آن است – به عنوان مثال، تکالیف فردی که برای دستیابی به اهداف یک واحد تجاری خاص یا سازمان بهینه شده اند، می توانند هدف کل فرآیند کسب و کار را زیر پا بگذارند. یکی از اهداف مدیریت فرآیند تجارت حمایت از رهبران سازمانی است زیرا آنها از طریق مدیریت گردش کار و سایر تصمیمات تاکتیکی به دستیابی به کارآیی عملیاتی می پردازند، در حالی که روند کلی را در رسیدن به هدف خود نیز مثرتر می کند.
  • مزایای اجرای BPMS
    ابزارهای BPMS محیط عملیاتی را تشکیل می دهند که اهداف و مزایای BPM شرح داده شده در بالا را قادر می سازد و به طور خودکار انجام می دهد. این ابزارها به شرکت ها کمک می کنند تا استراتژی های تجاری خود را از طریق هماهنگی تغییر و بهبود روند تجارت در بخش ها و حتی با شرکای خارجی پیاده سازی کنند. آنها امکان ادغام در سیستم ها و برنامه های سازمانی مانند برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را فراهم می کنند.
  • ویژگی های BPMS
    ویژگی های استاندارد موجود در مجموعه های #BPMS شامل یک موتور فرآیند برای مدل سازی فرآیندها و برنامه های وب است. جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل های تجاری برای فعال کردن تغییرات فرآیند هوشمند؛ سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای ذخیره ایمن پرونده ها؛ ابزار همکاری، از جمله نرم افزار همکاری اجتماعی؛ و فضای ابری یا استقرار در محل نمونه هایی از فرآیندهای تجاری مورد استفاده در BPMS
    نمونه هایی از فرایندهای تجاری که می توانند توسط سیستم های BPMS بهبود یابند، شامل مدیریت حساب، ردیابی و مدیریت، بودجه، مدیریت شکایات، مدیریت انطباق، سفارشات مشتری، استخدام کارمند، مدیریت موجودی کالا، پردازش فاکتور، نظارت بر، عملکرد، ردیابی پروژه، ردیابی گردش کار است.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dj-bSUN