از آنجا که یکپارچه سازی با API ها یک کاربرد رایج و مورد نیاز ادغام داده ها است، تیم های توسعه باید استفاده از ابزاری برای کمک به بررسی قابلیت ها و آزمون فرضیات را در نظر بگیرند.

سازمانهایی که با بسیاری از SaaS، شرکتها و سایر ابزارهای شخص ثالث ادغام می شوند نیز باید سیستم عاملهای یکپارچه را در نظر بگیرند که می تواند توسعه را تسریع کند، قابلیتهای ادغام را فراهم کند و همچنین عملکردهای عملیاتی پیرامون ادغام را انجام دهد.
در اینجا سه ​​روش مختلف برای تأیید اعتبار API آورده شده است.
1- پلتفرمهای IFTTT چه ادغام هایی را فعال می کنند؟
Zapier ادغام با بیش از 3000 برنامه را ارائه می دهد که در آن عوامل و اقدامات را می توان بررسی و آزمایش کرد. ادغام ها می توانند ساده باشند و برای سوابق جدید از یک برنامه به برنامه دیگر استفاده می شوند، یا می توانند فیلترها، مسیرها، قالب بندی و سایر توابع پیچیده تر و اهرمی باشند. دیگر ابزارهای اتوماسیون IFTTT شامل Automate.io ، IFTTT ، Integrately ، Tray.io و Workato است. این ابزارها می توانند به آزمایش و توسعه اثبات مفهوم API به عنوان یک نقطه شروع سریع کمک کنند. اما تیم های توسعه همچنین باید به استفاده از این ابزارها در تولید فکر کنند که توسعه دهندگان می توانند یکپارچه سازی های لازم را از طریق آنها ایجاد، آزمایش و عملیاتی کنند.
2- برای تأیید اعتبار API از روش توسعه آزمون محور استفاده کنید.
تیم های توسعه ممکن است روش های آزمون محور (TDD) را برای تأیید و نمونه سازی اولیه با API در نظر بگیرند. این رویکرد از تیم های توسعه می خواهد قبل از استفاده مستقیم از قابلیت های API در سرویس ها یا برنامه های ترکیبی، آزمایشات واحدی و سطوح بالاتر آزمایشات منظم ، خودکار و مداوم را بسازند.
3- برای ساخت دروازه های قابل استفاده مجدد از سیستم عامل های یکپارچه با کد کم استفاده کنید.
سیستم عامل های یکپارچه سازی مانند Boomi با اتصالات مشترک SaaS و سیستم عامل های سازمانی همراه با ابزارهای کم کد برای توسعه، آزمایش و استقرار سریع امکان پذیر است. به جای ایجاد یکپارچه سازی های نقطه به نقطه ، یک ادغام می تواند به چندین برنامه پایین دستی و خدمات ترکیبی خدمت کند. از دیگر سیستم عامل های ادغام می توان به Jitterbit ، MuleSoft ، PMG و SnapLogic اشاره کرد. یکپارچه سازی برنامه ها یا بستر های نرم افزاری یکپارچه سازی به عنوان یک سرویس (iPaaS) در طیف گسترده ای از قابلیت ها از جمله سهولت استفاده، ویژگی های مدیریت داده، توابع عملیاتی و گزینه های سلف سرویس از یکدیگر متمایز می شوند. آنچه برای توسعه دهندگان باید به خاطر سپرده شود این است که تأیید اعتبار یک API تنها اولین قدم در سفر یکپارچه سازی است. سپس توسعه دهندگان باید ادغام های قابل استفاده مجدد، مقیاس پذیر، قوی و قابل پشتیبانی ایجاد کنند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/d4h7PSz