طبق نظرسنجی جدید که توسط CircleCI انجام شده است، اکثر رهبران کسب و کار تیم توسعه نرم افزار خود را بخش مهمی از موفقیت خود می نامند. در عین حال، بخش قابل توجهی از آن رهبران تجارت از معیارهای منسوخ شده برای ارزیابی تیم های مهندسی نرم افزار خود استفاده می کنند.

با توجه به ارزش این تیم ها، استفاده از معیارهای اشتباه ممکن است هزینه قابل توجهی داشته باشد. از هر پنج پاسخ دهنده سه نفر (60 درصد) پیش بینی کرده اند که با بهبود تحویل نرم افزار می توانند به افزایش 50 یا بیشتر برسند. بر اساس برآورد همه پاسخ دهندگان، پیشرفت های انجام شده می تواند ارزش افزایش متوسط ​​درآمد تا 40.8 درصد را داشته باشد. در پایان این گزارش آمده است: “18 ماه گذشته نیاز به همسویی رهبران تجاری و تیم های نرم افزاری را بیش از پیش ضروری کرده است.” “درک ارزشی که از تیم ها کسب می کنید ، تمرکز بر همترازی قوی اهداف و اولویت ها، و سهولت انجام کارها برای توسعه دهندگان نرم افزار بسیار مهمتر از همیشه است.”
حدود 97 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که حداقل برخی از موفقیت های کسب و کار آنها در سال آینده به توانایی تیم های نرم افزاری آنها بستگی دارد. شصت و دو درصد گفتند که توانایی تیم نرم افزاری آنها “بسیار مهم است” یا “خطیر” است.
علاوه بر این، اکثریت قریب به اتفاق، 89 درصد، فکر کردند که درک خوبی از چگونگی اندازه گیری عملکرد تیم های مهندسی و توسعه نرم افزار خود دارند.  با این حال، بسیاری هنوز در حال اندازه گیری میزان تحویل با استفاده از سنجه های قدیمی هستند. چهل درصد از پاسخ دهندگان گفتند که با خط کد نوشته شده اندازه گیری می کنند، در حالی که 37 درصد از نقاط داستانی (تقریب مقدار زمان و انرژی مورد نیاز برای انجام یک کار) استفاده می کنند. پاسخ دهندگان گزارش کردند که از معیارهای مفیدتری مانند توان عملیاتی و میانگین زمان بهبودی با نرخ های مشابه استفاده کرده اند.
رهبران فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور اغلب از خطوط کد به عنوان معیار استفاده می کنند (45 درصد اظهار داشتند). بهداشت و درمان، با 44 درصد، نیز در بالای لیست قرار داشت. در انتهای دیگر مقیاس، فقط 16 درصد از کسانی که در سفر و حمل و نقل کار می کنند از این سنجه قدیمی استفاده می کنند. درعوض، این صنعت تمایل زیادی به استفاده از میزان موفقیت به عنوان معیار اصلی (60 درصد) دارد. 
گزارش CircleCI همراه با استفاده از معیارهای مناسب برای سنجش میزان پیشرفت، گام های دیگری را که رهبران تجارت باید بردارند برای اطمینان از اینکه تیم های تحویل نرم افزار در موفقیت شرکت کمک می کنند، مانند هم ترازی با اهداف و نتایج و کوتاه کردن حلقه های بازخورد، پیشنهاد می کند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dNG-xPA