صنعت فناوری به سرعت در حال رشد و تغییر است، بنابراین مهم است که هر کسی که در آن فعالیت می کند، در جریان آخرین اخبار و پیشرفت های فناوری باشد.

با گسترش و تأثیر بیشتر این صنعت در زندگی روزمره، برای همه افراد مهم است که بدانند در حوزه فناوری چه می گذرد. اگرچه به نظر می رسد این یک کار دلهره آور است، اما اخبار فناوری می تواند واقعاً جالب باشد. دانستن اینکه از کجا باید شروع شود دشوار است و همه منابع خبری قابل اعتماد نیستند و بهترین اطلاعات را ارائه نمی دهند. این لیست می تواند به شما کمک کند که به منابع و اخبار جدید و قابل اعتماد دسترسی داشته باشید.

1.توییتر: با دنبال کردن افراد و سازمان هایی که به طور منظم موارد جدید را ارسال می کنند، یک دنیای کامل برای کشف در توییتر وجود دارد و یک مکان عالی برای اطلاع آسان از آخرین اخبار فناوری است.

2. هفته نامه JavaScript Weekly: یک خبرنامه هفتگی است که بهترین اطلاعات را در مورد موارد جدید در JavaScript به شما ارائه می دهد. آنها هر جمعه یک بار برای شما ایمیل ارسال می کنند و اطلاعات شما را نمی فروشند یا صندوق پستی شما را هرزنامه نمی کنند و لغو اشتراک در هر زمان ساده است.

3. هفته نامه Node Weekly: دقیقاً مانند JavaScript Weekly است، اما به جای اخبار در مورد موضوعات گسترده JavaScipt، خبرنامه هایی را با محوریت اخبار و مقالات Node.js ارسال می کند.

4. TechCrunch: با مقالات، فیلم ها و حتی داده های سرملیه گذاری، اطلاعات زیادی را در اختیار همه علاقه مندان به جدیدترین پیشرفت های فناوری قرار می دهد. این اطلاعات بسیاری از صنایع مختلف را پوشش می دهد، بنابراین وقتی وقت بیشتری برای مرور دارید گزینه خوبی است. آنها همچنین چندین خبرنامه دارند که می توانید براساس آنچه می خواهید در مورد آنها بشنوید مشترک شوید.

5. CNET: یک منبع خبری کاملاً در دسترس فناوری است که همچنین بررسی، نحوه کار و موارد دیگر را شامل می شود. شما اطلاعات زیادی در مورد محصولات جدید و جدید فن آوری پیدا خواهید کرد.

6. Scotch.io: یک وبلاگ توسعه وب است که در مورد همه موارد برنامه نویسی، توسعه، وب و زندگی بحث می کند. با مقالات طراحی و توسعه وب پربار، scotch.io منبع بسیار خوبی برای راهنمایی و اخبار است.

7. اخبار هکر: مکانی عالی برای در دست داشتن نبض جامعه فناوری است. این یک سایت رسانه اجتماعی برای علاقه مندان به هر فناوری است و عملکرد آن تقریباً مشابه Reddit است. کاربران می توانند محتوای با کیفیت را رأی دهند و به موارد بد رأی منفی دهند.

8. MacRumors: برخی از بهترین مکان ها برای دریافت اخبار شما به آنچه شما علاقه مند هستید بستگی دارد. وب سایت های خاص تر مانند MacRumors جدیدترین برنامه ها، زبان ها و محصولاتی را که بیشترین معنی را برای شما دارند به شما ارائه می دهند. MacRumors بهترین مکان برای دانستن در مورد به روزرسانی محصولات Apple است.
 
9.وب سایت W3Techs: مخفف “نظرسنجی های فن آوری شبکه جهانی وب” است. W3Techs اطلاعاتی را در مورد استفاده از انواع مختلف فناوری در وب ارائه می دهد. آنها مجموعه ای از نظرسنجی ها را در اختیار شما قرار می دهند تا شما را در جریان آخرین روندها قرار دهند.

10. وبلاگ های شرکت ها: غول های صنعتی مانند گوگل و ویندوز بسیاری از اخبار مربوط به فن آوری خود را گزارش می دهند و هر از گاهی ارزش بررسی را دارند. یکی دیگر از موارد جالب برای دنبال کردن، وبلاگ GoDaddy است. آنها اغلب نکاتی را در مورد نحوه احیای وب سایت شما پوشش می دهند.
 
با تمام این اوصاف، هیچ سایت خبری جامع فناوری وجود ندارد، زیرا موارد زیادی برای پوشش وجود دارد. بهترین راه برای مطلع بودن، جمع آوری کتابخانه ای خوب از منابع است، مانند منابع ذکر شده در لینک ذیل!