در Alexa Live 2022، آمازون APIها و SDK های جدیدی را برای توسعه دهندگان مهارت الکسا معرفی کرد، از جمله Alexa Ambient Home Dev Kit، Alexa Connect Kit SDK for Matter، Universal Device Commands و تعدادی از موارد دیگر.

Alexa Ambient Home Dev Kit
مجموعه‌ای از APIها و خدماتی است که با هدف ارائه تجربه‌ای یکپارچه به کاربران الکسا انجام می‌شود. پنج API اول در کیت Home State هستند که شامل پشتیبانی برای یادگیری ترجیحات مشتریان برای خواب، زمان، شام و غیره می شود. ایمنی و امنیت، که قابلیت‌های گارد الکسا را ​​با استفاده از تشخیص رویدادهای صوتی، مانند هشدارهای دود و غیره، گسترش می‌دهد. اعتبارنامه‌ها با هدف ساده‌سازی ورودی اعتبار؛ سازماندهی دستگاه و گروه و راه‌اندازی ساده چند سرپرست برای Matter.

Alexa Connect Kit SDK for Matter
کیت Alexa Connect را به دستگاه‌های سازگار با Matter گسترش می‌دهد. Alexa Connect Kit (ACK) سرویسی است که هدف آن آسان‌تر کردن ادغام الکسا در سایر محصولات است. به جای نوشتن یک مهارت الکسا، مدیریت یک سرور ابری و غیره، برای ادغام قابلیت های الکسا در یک محصول جدید، می توانید یک ماژول سخت افزاری ACK را در محصول خود ادغام کنید که قابلیت های الکسا را ​​ارائه می دهد. Alexa Connect Kit SDK for Matter مزایای ACK را برای دستگاه‌هایی که استاندارد اتصال Wi-Fi Matter را پشتیبانی می‌کنند، از اتصال ابری، به‌روزرسانی‌های هوایی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/eqkHFSPn