Sandbox یک محیط آزمایش جداگانه است که به کاربران امکان می دهد برنامه ها را اجرا کنند یا فایل ها را بدون تأثیر بر برنامه، سیستم یا پلتفرمی که در آن اجرا می شوند، اجرا کنند.

توسعه دهندگان نرم افزار از سندباکس ها برای تست کد جدید برنامه نویسی استفاده می کنند. متخصصان امنیت سایبری از Sandbox برای آزمایش نرم افزارهای بالقوه مخرب استفاده می کنند.
بدون Sandbox، یک برنامه یا فرآیند سیستم دیگر می تواند دسترسی نامحدودی به تمام داده های کاربر و منابع سیستم در شبکه داشته باشد. به طور کلی، از Sandbox برای آزمایش برنامه های مشکوکی استفاده می شود که ممکن است حاوی ویروس یا بدافزارهای دیگر باشد، بدون اینکه این نرم افزار به دستگاه های میزبان آسیب برساند.
برنامه های جاوا به عنوان بخشی از انتقال صفحه وب به طور خودکار به مرورگر کاربر ارسال می شوند و به محض رسیدن به مرورگر می توانند اجرا شوند. بدون هیچ گونه محافظت دیگری، کد مخرب می تواند بدون محدودیت اجرا شود و به راحتی آسیب برساند. استفاده از یک Sandbox برای جداسازی کد می تواند در برابر حملات مخرب و آسیب هایی که توسط برنامه های حفره دار جاوا با دسترسی نامحدود به حافظه یا خدمات سیستم عامل ایجاد می شود، محافظت کند. استفاده از Sandbox برای آزمایش تغییرات نرم افزاری قبل از شروع به کار، به این معنی است که مشکلات کمتری در حین و بعد از آزمایش وجود دارد زیرا محیط آزمایش کاملاً از محیط تولید جداست.
سندباکس ها می توانند تقریباً در هر موقعیتی که کد نرم افزار اجرا می شود، برای جداسازی اجرای کد استفاده شوند. برخی از مثالهای خاص استفاده از Sandbox برای جداسازی اجرای کد شامل مرورگرهای وب، محافظت از نرم افزار، تحقیقات امنیتی و مجازی سازی می باشد.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/gqZzeP5