Rust 1.60 پوشش کد مبتنی بر منبع را با استفاده از ابزار دقیق LLVM تثبیت می‌کند، کامپایل تدریجی را به‌طور پیش‌فرض دوباره فعال می‌کند، و تضمین‌های یکنواختی فوری را اعمال می‌کند.

Rust 1.60 پوشش کد مبتنی بر منبع را با استفاده از ابزار دقیق LLVM تثبیت می‌کند، کامپایل تدریجی را به‌طور پیش‌فرض دوباره فعال می‌کند، و تضمین‌های یکنواختی فوری را اعمال می‌کند. علاوه بر این، تیم Rust نقشه راه خود را برای تکامل Rust تا سال 2024 رسمی کرده است.
قبل از نسخه 1.60، کامپایلر Rust از پوشش کد با استفاده از اجرای پوشش مبتنی بر gcov سازگار با GCC پشتیبانی می کرد. تیم Rust می‌گوید اکنون Rust علاوه بر این می‌تواند از ابزار دقیق پوشش بومی LLVM استفاده کند، که قول می‌دهد کارآمدتر و دقیق‌تر باشد. این ویژگی جدید با استفاده از گزینه -C instrument_coverage فعال می‌شود، که فراخوانی‌ها را به LLVM llvm.instrprof.increment ذاتی در توابع و شاخه‌ها به شمارنده‌های نمایه افزایشی هنگامی که یک بخش شرطی از کد اجرا می‌شود، تزریق می‌کند. علاوه بر این، اطلاعات خاصی را در بخش داده های هر کتابخانه و باینری که تجزیه و تحلیل می شود، تعبیه می کند.