این مقاله به شما کمک می کند که قابلیت اطمینان به برنامه را فقط با ابزار مشاهده و نظارت بهبود دهید.

 

* یک منبع حقیقت عملیاتی بین توسعه دهندگان و عملیات ایجاد کنید
افزودن قابلیت برنامه محور توسعه دهندگان با قابلیت مشاهده 360 درجه اضافی در شبکه، ذخیره سازی، مجازی سازی و سایر لایه ها، ضروری خواهد بود. این کار تنش را از بین می برد و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا حوادث و وقفه ها را سریعتر حل کنند.
* بدانید که چگونه مشکلات برنامه بر مشتری و عملکرد تجاری تأثیر می گذارد
قبل از غرق شدن در یک رویکرد کلی برای کاربرد و قابلیت اطمینان سیستم، مهم است که نیازهای مشتری و عملیات تجاری در قسمت اول بحث وجود داشته باشد.
* دورسنجی را با نظارت و مشاهده بهبود بخشید
توسعه و نوسازی برنامه های کاربردی و ریز خدمات بومی ابر از طریق همکاری قوی بین تیم های چابک و توسعه فناوری اطلاعات فرصتی است برای ایجاد استانداردهای مشاهده و مهندسی آنها در طی مراحل توسعه. افزودن قابلیت مشاهده به کاربردهای قدیمی یا یکپارچه ممکن است غیر عملی باشد. در این حالت، نظارت بر کاربردهای قدیمی یا یکپارچه ممکن است رویکرد بهینه برای درک آنچه در تولید اتفاق می افتد باشد.
* اقدامات را به صورت خودکار انجام دهید تا به موارد نظارت شده و مشاهده شده پاسخ دهید
سرمایه گذاری در قابلیت مشاهده، نظارت یا هر دو باعث جمع آوری داده ها و دور سنجی می شود و منجر به درک بهتر عملکرد برنامه می شود. سپس با متمرکز کردن داده های نظارت و مشاهده در یک سیستم عامل AIops، نه تنها می توانید سریعتر بینش عملیاتی عمیق تری ایجاد کنید، بلکه پاسخ ها را نیز خودکار کنید.
* نظارت و مشاهده را برای تحویل جریان مقدار بهینه کنید
با اتصال نیازهای مشتری و معیارهای تجاری از یک سو با نظارت، مشاهده، AIops و اتوماسیون از سوی دیگر، عملیات IT دارای یک استراتژی پایان به پایان برای اطمینان از اعتماد پذیری عملیاتی جریان ارزش است.

بیشتر بدانید: https://lnkd.in/dQB7EmE